Sår i pannan efter katterna -uppfostran?

Usch igår kväll så vaknade jag med klorna i huvudet. Tror med stor sannorlikhet att det var Kira (hon är den busigaste av dom). Så rivsår i huvudet har jag nu, inte så kul :/

Måste försöka att träna att vara med Kiwi mer, hon är den mest asociala av dom. Sen vet jag inte hur jag ska göra, håller på att bli tokig på dom på nätterna. Dom busar som fan då och låter inte bli mig heller. Att jag fräser åt dom har ingen effekt heller. Vad ska jag göra?

Kan det vara så att dom blivit sura på mig nu när jag har försökt avmaska dom? Därför mindre sociala?

Dom är riktigt överjävliga och riktigt jobbiga faktiskt. Gäller ju att jobba jobba och jobba! Vill ha snälla sociala katter!


Kommentarer
Postat av: jessie

hehe vad roligt för dem att de har varandra :)

2008-06-30 @ 20:25:57
URL: http://jessicaakerblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ett tips , sov i köket =)

2008-07-01 @ 12:36:16
URL: http://3melie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0