Kurrisarna -update om kisseungarna

Idag har det vart fullt ös hela dagen varvat med sömn. Dom är urgulliga. Dom blir mer och mer hemmastadda och verkar må toppen. Det var skönt att jag faktiskt valde att ha två bebisar och att dom är syskon.

Inatt så låg dom bredvid mig på en av mina huvudkuddar och sov hela natten. Det var jätte mysigt! Sen tror jag att dom faktiskt ser mig som deras mamma, dom jamar när dom inte ser mig, sen kan man säga att dom ska komma, så kommer dom :) Det är gulligt!

Igår när jag satt på toa (sitter alltid med dörren öppen när jag är själv) så kom dom och kika, sen satte dom sig på lådan båda två dom också :P Små härmapor är dom allt. Sen när jag käkar ska dom käka. Riktiga matvrak är dom också! Ska åt det jag äter.

Kira är lite dryg :D Idag så började hon klösa och bita i mina mattor som är rullade och står mot väggen. Så jag fräste åt dom, då fräser drygisen tillbaka :)


Kommentarer
Postat av: Anna Zachrisson Dimitrievska

Japp, de är twins fast flickan väger 2kg mindre så hon ser nästan någon månad yngre ut!

2008-06-27 @ 22:58:23
URL: http://zyppazepp.blogg.se/
Postat av: jessie

Min kattunge brukade också följa med på toa och även passa på att gå på lådan, ibland gör min vuxna katt det också :P

2008-06-28 @ 15:55:42
URL: http://jessicaakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0