Vaccination över -och ett tips

Idag vaccinerades katterna för första gången. Blev väl lite traumatiskt med buren, bilen och sprutan. Men det gick jätte bra. Dom har sovit nästan hela dagen nu.

Jag är så lycklig! Kira har också börjat strycka sig ordentligt mot mitt ansikte. Det är ju såååå mysigt!

Ett tips är att skaffa tuggben för katter. Mina blev helt tokiga i det. Sen skaffade jag kattgodis som jag ska försöka träna dom med så dom blir mer sociala och kommer när jag vill det. Förhoppningsvis fungerar det. Men dom är ju inte hundar :/ Så får se hur det går. Katter gör inte som vi gör, som gör ju vad som själva vill.

Snart hämtas den andra syrran till mina katter av min vän Jessica och Kitan. Grattis! Ska bli skoj! :) Hoppas det kommer att gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0